З 1 травня у КП «Теплових мереж» відбуватиметься договірна кампанія. Наразі у канівській друкарні вже замовили 12 тисяч договорів.
Інформує «КаніВчанка».
– Загалом, у цьому договорі будуть зазначені всі наші зобов’язання і зокрема те, що ми будемо обслуговувати лічильники. Відтепер, коли настане час його перевірки, мешканцям будинку не доведеться бігати по квартирах і збирати кошти для цього,– пояснює директор підприємства Василь Коломієць. – Так як наші споживачі сплачують за обслуговування вузлів, ми будемо проводити перевірку лічильників саме за ці кошти. Також у договорі зазначений температурний графік роботи підприємства. Вказано, що у разі несвоєчасного здійснення платежів споживач зобов’язаний сплатити пеню не більш як 0,01% суми боргу за кожен день прострочення. Тобто якщо ви заборгували 1000 гривень, то за місяць до боргу додасться 3 гривні штрафу.
Найближчим часом вже абоненти КП «Теплових мереж» будуть сплачувати за надані їм послуги на три рахунки: за теплоенергію, обслуговування лічильників та серед нововведень додається абонентська плата.
Її вартість становитиме близько 20-25 гривень, хоча це ще не достовірна цифра. Сюди входитимуть плата за: папір та друк квитанцій, виготовлення договорів, роботу контролера і т. д. Цю суму витягнуть із тарифу.
– Звичайно, ми розуміємо, наприклад, що плата за обслуговування лічильників становитиме з абонента від 5 до 20 гривень у місяць і квитанція коштує майже так само. Але нічого вдіяти не можемо. Тому можливо, будемо рекомендувати нашим споживачам платити по кварталах, а не щомісячно, – пояснює Василь Коломієць. З електронною версією нового договору можна ознайомитися на сайті підприємства КП «Теплових мереж» www.kanivteplo.com.ua